Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op langlauf.startpagina.nl

Gezocht begleiders langlaufen in Sauerland

  • Henk van der Kruk

    Voor onze skischool in Winterberg zoeken wij enthousiaste begeleiders voor dagtochten langlaufen voor scholen en bedrijven. Juventa/ Manders Reizen heeft 1000 paar langlaufskies . Om de sport beter te promoten willen wij in de toekomst meer met begeleiders gaan werken op de dagtochten. Op korte termijn zoeken wij voor bijvoorbeeld nog voor komende woensdag nog twee begeleiders. Mocht u interesse hebben om af en toe in het Sauerland te begeleiden , bel dan naar kantoor Juventa

    010 4550801 en vraag naar Henk van der Kruk. Meer info vindt u op : www.juventa.nl, www.mandersreizen.nl en www.hotelindebergen.nl

  • Siep

    Dag Henk,

    Ik lees dat jullie begeleiders zoeken voor langlaufen in het Sauerland.

    Zoals het er nu uit ziet, heb ik daar vanaf 1 februari wel tijd voor. Het lijkt mij bovendien erg leuk om te doen.

    Laat ik mijzelf kort introduceren

    Het langlaufen doe ik nu een paar jaar en redelijk fanatiek.

    Meegedaan aan de Vasaloppet in Zweden (90 km op 1 dag) en 2 keer een wedstrijd in Zuid-Duitsland.

    Cursussen langlaufen gevolgd, dus ik denk het intussen redelijk goed te kunnen (voorzover een Nederlander dat sowieso kan/mag zeggen).

    Kortom, het lijkt mij leuk om groepen te begeleiden en ze wegwijs te maken in deze sport.

    Ik hoor wel even van je of het nog steeds nodig is en of we hier wat voor elkaar kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groeten

    Siep

  • Henk van der Kruk

    Beste Siep,

    Dank voor je reactie.

    Kan je je gevens mail en telefoon mailen naar info@juventa.nl. Dan kan ik je bellen

    mvrgr

    Henk van der Kruk

  • siep

    Dag henk ,

    Je kunt mij bellen op 0651 35 72 62

    Groeten

    Siep